Informacje na temat kampanii.
Start kampanii: 18 sierpnia 2022
Koniec kampanii: kampania jest działaniem długoterminowym , zaplanowanym na kolejne lata.
Organizatorzy: Małopolska Wojewódzka Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie, Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Wydział Form Przemysłowych – Katedra Komunikacji Wizualnej
Cel główny kampanii: poszerzenie wiedzy na temat zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z miejskich hulajnóg elektrycznych – rozpowszechnianie zasad wzajemnego szacunku i poprawnego użytkowania hulajnóg oraz rowerów.
Cele pośrednie: zwiększenie bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego, ograniczenie liczby niebezpiecznych zdarzeń z udziałem osób korzystających z hulajnóg oraz zmniejszenie incydentów związanych z nieodpowiednim pozostawieniem hulajnóg w przestrzeni publicznej.
Grupy docelowe: użytkownicy hulajnóg elektrycznych oraz rowerzyści .
Czas trwania kampanii: 2,5 miesiąca w 2022 roku, zaplanowano kontynuację działań w ramach kampanii w kolejnych latach.
Narzędzia komunikacji: BTL (ulotki), ATL (plakaty, prasa, radio), internet (strony internetowe organizatorów oraz partnerów), media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram). Konferencja prasowa otwierająca kampanię: 18 sierpnia 2022r.
Wszystkie materiały kampanii będą opublikowane po 18 sierpnia 2022r.